noxiious

20130403

Kategori: Allmänt

Solen lyste idag också! underbart :) Idag har jag hunnit med mkt, först kom natta en sväng innan hon skulle ge sig iväg och jobba, innan det hann jag med att damsuga och torka golven på hela övervåningen! Sen fick jag tiden att laga mat och tvätta och sist ta hand om disken. Helt otroligt vad min lilla bäbis sover om dagarna och tycker det är roligare att vara upp lite extra på nätterna :p Mammas älskling <3
 
Martin åkte till sina föräldrar idag efter jobbet och snart ska han ge sig iväg och handla med en trasig rygg! Undra när han ska komma hem!:)
 
Imorgon kommer mamma och michaela hit, mamma har varit gullig och handlat lite kläder till Melvin, jag kan lixom inte ta mig någonstans just nu:p hehe
 
Nu ska jag ta mig en fika, sen ska jag nog lägga mig en stund innan nattens äventyr <3
Godkväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: