noxiious

20130302

Kategori: Allmänt

Nu mina kära vänner har våran älskade son kommit, den sötaste bebis som finns i hela världen:) Han föddes den 27 Februari så han är nu tre dagar gammal och heter Melvin :) Underbarare unge går nog inte att få, vi är hemma nu och njuter för fullt. Åh vad jag älskar dig min underbara unge! <3 <3 <3 <3
 
Tredje dagen som sakt,allt känns jätte bra och allt går hur bra som helst! Idag har vi varit i Motala hos läkaren med den lilla och ska tillbaka nu på måndag igen, det är mycket som händer just nu :) När man har en liten har man inte tid med så mycket, men det gör inget, jag vill inget hellre än att vara med min lilla bebis :)
 
Jag och Martin bestämde oss för att vara hemma själva med vårat lilla hjärta, så vi ringer upp familj och vänner när vi känner oss redo att ta imot besök, många säger att man inte ska stressa över sånt,men vi tar det som det kommer :)
 
Idag var det dop för lilla Olle, vi kunde ju inte komma, det var synd jag hade gärna velat se honom...
 
Nu ska jag ta hand om mina små bebisar Melvin och Martin :)
Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: