noxiious

20130213

Kategori: Allmänt

Idag är det en vecka kvar till bf! Det känns inte som att det är riktigt sant. Nu går jag bara hemma och väntar,väntar och väntar :) Hoppas han har brottom ut så att han inte drar ut på tiden, det känns som att det inte finns något värre än foglossning just nu! Magen skulle jag kunna ha i evigheter <3

Igår hade jag Tilda och Olle hos mig :)
Idag kom mormor,morfar och Marie på besök :D det var kul att moster marie kom och hälsade på det vad evigheter sen jag träffade henne, så det var kul :)
 
Nu sitter jag och tittar på en unge i minuten som tilda tyckte jag skulle göra, men jag känner just nu att det inte var någon bra ide alls!! Jag blev lite rädd, det ser ut att göra så ont :/ men det kommer nog gå bra för mig hoppas ja! NERVÖS!!!!!
 
 

Kommentarer

  • michaela säger:

    Ont lär de göra älskling men det kommer vara värt det ♡

    Svar: Jaa jag vet, man får tänka så! :) Älskar dig!! <3
    noxiious

    2013-02-13 | 16:45:32

Kommentera inlägget här: