noxiious

20130804

Kategori: Allmänt

Haha! Herregud vad länge sen det var jag tittade in här! men nu har jag tänkt att vara tillbaka igen:) 
 
Ja som ni vet så har jag min älskade son att ta hand om, han har redan blivit 6månader och är hur underbar som helst! <3
Igår träffade vi Jennifer och hennes lilla dotter Melanie, ja alltså Melvin har redan skaffat flickvän, tidigt ska det vara hihi dom är verkligen super söta ihop älskade ungar!:) igår bestämde vi oss för att gå till city gross som tar ca 20min, dåligare kondition får man nästan leta efter vi var som två döda fiskar när vi kom hem! Haha vi måste nog träna lite mer kände ja, skäms på oss!:" nu ska jag och Melvin försöka sova lite till innan vi får besök av Jennifer och Melanie :-) 
 
puss&kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: