noxiious

20130202

Kategori: Allmänt

Idag är den stora dagen här! Vi har nu äntligen flyttat :D Nu är det massa grejer som ska packas upp jag hoppas vi hinner med mesta så vi slipper sen om bebis nu skulle få för sig att komma ut lite tidigare, men jag tror han kommer stanna där inne ett tag till ;)
 
Då är det bara att se till att trivas här, känns lite konstigt att sitta i ett hus, man tror knappt att det är sitt eget lixom :p jag kommer sakna lkpg och våran första lägenhet som vi ändå har haft tillsammans i tre år. Hoppas att martin kommer att trivas i kära Mantorp, tänk va? att jag kom tillbaka hit, det trodde jag inte!
 
Jag ringde precis till Natta,hon är snart på väg hit för att ta en titt i huset, och förhoppningsvis vill träffa mig :p hehe
Nu får vi det nära till varandra igen :D
 
Nu ska jag försöka fixa lite här hemma så det blir lite ordning:) Jag är sååå lycklig!!!!!
 
Ha en trevlig lördagkväll :)
Tjing

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: