noxiious

20130206

Kategori: Allmänt

Flytten har gått jätte bra, nu börjar vi komma lite iordning, men det är väldigt mycket kvar. Man har ju inte möbler till ett hus när man kommer från en tvåa..haha
Igår var jag,mamma och susanne och köpte lite lampor och blommor till några fönster så det ser lite hemtrevligt ut! Jag hoppas att Martin kan sätta upp lite gardiner idag för det finns det inte någonstans här hemma :p
 
För min del är det nu bara att gå hemma och vänta på att bebis ska komma, med tanke på min foglossning som inte blivit något bättre så ska jag nog inte åka och gå en massa :p jag hoppas han skyndar sig på lite, ingen som vet hur man kan sätta igång det!? :D hjälpa till lite på traven..hehe
 
 
Idag kommer Tilda och Olle på besök, dom kommer nu runt elva :) då blir det fika och bara massa mys :)
 
Nu ska jag äta lite frukost och försöka bli lite varm, jag fryser ihjäl!! :p
 
Tjing tjing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: