noxiious

20130223

Kategori: Allmänt

Nu har vi passerat vårat beräknande datum, men bebis verkar inte vilja komma ut! Jag känner ingenting och det känns som om att det kommer ta två veckor till innan han kommer till oss!:p
Många gissar på massa datum och tid, jag trodde först den 26:e men nu har jag ångrat mig, jag tror han kommer den 28:de :-) Jag har en tid hos bm på fredag den 1 Mars, men snälla..hoppas han kommit ut innan dess! Så vi får nog vänta ett tag till mina vänner :p
 
Idag fick jag ett ryck, jag frågade martin om vi kunde åka till Ikano för att köpa gardiner och han säger såklart ja :) Så jag tog med mig honom, michaela och philip dit så jag fick handla av mig lite, kom hem med lite bebiskläder också såklart <3 Efter det åkte vi alla hem till oss och slängde upp gardinerna och fixade lite fika :D Michaela tycker det är kul att hänga upp gardiner så hon fick hjälpa mig, jag är inte så bra på det just nu känner jag!
 
Bara för att vi åkte iväg idag så kommer jag få sota för det inatt, foglossningen kommer ge mig ett helvete inatt så jag kommer inte få en blund! men det är det värt efter att ha suttit inne i tre veckor :p
 
Ha en trevlig lördagkväll!
hejsvejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: