noxiious

20130218

Kategori: Allmänt

Nu börjar det närma sig, två dagar kvar till bf! Är det verkligen sant!? Nu kan han verkligen titta ut närsomhelst :) Jag tror därimot att han kommer ut den 26 feb, det är en känsla jag har, alla gissar olika så vi får se vem som har rätt :)
 
Igår var det fullt hus här, jag hade linda och noel här, sen storma maria, claes och tindra in hit, det var jätte kul att se allihop:) sen efter en stund så kom jesper och maja så vi var inte ensamna här igår :p
 
I torsdags på alla <3 dag fick jag veta världens bästa och finaste nyhet! Det tänker jag inte skriva om här, men jag blev världens lyckligaste och jag är sååå glad för din/er skull :-) <3 <3
 
Idag blir det en lugn dag, hoppas martin kommer hem snabbt efter jobbet, känns inte som om det finns så mkt tid för oss i det här stora huset, han hittar på saker hela tiden :p men idag är det min tur!! ;)
 
Jag kommer uppdatera er om när bebis har kommit, så se hit ibland ni som är nyfikna :) hihi
 
Tjing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: