noxiious

20130209

Kategori: Allmänt

Nu har vi kommit lite iordning här hemma, det som vi har har kommit upp, sen ser det ju ut som väldigt lite grjer men vad begär man när man kommer från en tvåa..haha! Det börjar kännas hemma för mig nu, men det är forfarande konsigt att sova här, vi har ju iof bara bott här i en vecka, men ändå :p
 
Bebisrummet är iordning, bebissängen är beddad så nu är det bara vår lilla kille som vi väntar på <3 Skulle så gärna vilja att han tittade ut i slutet på nästa vecka :) allt är ju klart med alla hans saker, jag kan inte än beskriva med ord hur mycket jag längtar till att få se honom! :-)
 
Idag kom pappa en sväng och fick lite fika, vi fick även en liten slant som inflyttningspresent! :-)
Ikväll kommer natta och jag ska tvinga henne och se melodifestivalen och QX Gaygalan!! Hon kommer nog älska mig efter den här kvällen, :D Mohahahahah!!!!
 
Ha en underbar och fin kväll min kära!
 
Tjingeling :-)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: