noxiious

20130207

Kategori: Allmänt

Nu börjar det bli tungt känner jag, det gör mig inget om han skulle vilja titta ut nu, heslt till helgen:)man kan ju få drömma lite, tror inte det händer något förns i slutet av månaden :p Jag vaknar runt fyra,fem på morgonen och har förverkar känns sådär när det lixom inte händer så mycket mer när jag väl har gått upp ur sängen, det värsta är att jag inte vet vad jag ska hitta på! hehe
 
Idag har jag haft fint besök av Matilda,Tyra och Jonas!:)
 
Vi har äntligen tagit upp bebissängen nu :D så nu tvättas lakarn och allt för fullt här hemma. Madrassen ligger i sängen och där ska den tydligen ligga i 72 timmar innan man ska bädda den! hm varför!?
Barnrummet är nu fixat och städat så man kan vara där inne :) Jag kommer titta in där varje dag,längtar så mkt att få vara där inne med våran lilla bebis <3
 
Imorgon kommer mammi kl halv åtta på morgonen, hon ska hjälpa mig med att städa och packa upp lite saker, så gulligt av henne att ta ledig för min skull :) <3
 
Nu väntar jag på att Martin ska bli klar med det han håller på med, för om 20 min är det farmen och det får vi inte missa! haha
 
Hejsvejs
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: