noxiious

20130326

Kategori: Allmänt

Oj oj vad svårt det var att se till att skriva i bloggen när man har en liten här hemma :) Jag är världens lyckligaste mamma och har välrdens finaste och snällaste son <3 Melvin jag älskar dig mest av allt! <3
 
Ja ni kan ju tänka er vad jag sysslar med här hemma ;) matar bäbis och byter blöja :p hihi Underbart!!
Idag hade jag Natta och Ellen här på besök :-)
Nu hann jag med disken och har precis lagt ner andra maskinen med tvätt, känns jätte skönt att han sover så länge,men jag ska inte säga för mkt igår natt var han och jag vaken hela natten och hela morgonen han somnade på dagen kl 13:00, lilla älskade hjärta han måste varit jätte trött, konstigt att en liten bäbis kan vara vaken så länge :p
 
Nu är martin och mamma på väg hem hit, hoppas jag hinner dra igång damsugaren sen också ;)
 
hejsvejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: