noxiious

23/2-08

Kategori: Allmänt

nu har man vart sjuk hela jävla lovet skit tråkit, men nu är ja frisk igen :) idag har jag varit i mjölby med far-min o skulle köpa nya skor som verkligen behövs, men hitta inga så ska kolla igen nästa vecka. Nu ska ja sattsa stort på att ta mitt körkort jag har har övningskört idag , och nästan hela veckan, det går bara bättre o bättre så det känns skönt :) . Det där med att ja ska nå mitt mål funkar faktist ganska bra :) hoppas bara att jag klarar det tills ja är nöjd, det gäller bara att man äter rätt men det har ju funkat bra.

Åkte en sväng till ÖB i skänninge o handla lite, alltid lika mysigt att åka iväg en sväng. jag har haft så jävla tråkit den här veckan, ja har inte kunnat göra ett skit nästan, roligt lov ja fick :/  ikväll har ja tagit det lungt kollat lite på tv, och tagit hand om min storebror som har varit sjuk. Men snart är det väl dags o sova ska upp tidigt som vanligt i morgon och promenera en sväng :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: