noxiious

Trött

Kategori: Allmänt

Äntligen fick man igång internet efter en hel dag. Idag har jag kört bil och det va väldigt roligt =) jag är forfarande sjuk med halsfluss, men jag äter pencelin nu som tur är. det råkiga är att alla frågar om man vill festa men ja kan inte svara annat än nej :( så jag får vänta i 8 dagar till, inte kul inte.

Men imorron ska jag äntligen göra nått, ja ska till min lilla tuttilutt "jessica" vi ska äta kebab vad gott det ska bli=) sen har hon laddat ner en skräckfilm som vi ska se, hoppas den är riktigt äcklig.sen ska ja ju få se hennes lilla vovve Baxter =)  jag tror det kommer bli en riktigt mysig kväll med henne imorron, har varken träffat eller vart med henne på länge nu.

men nu ska ja sova för nu är jag riktigt jävla trött, så godnatt alla......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: