noxiious

ledsen/arg

Kategori: Allmänt

nu måste hon fan snart fatta att jag inte orkar längre, jag vill bort här i från jag vill inte tänka längre jag vill inte behöva gå och oroa mig varje gång ja kommer hem, jag orkar inte känna att det ska sägas massa saker hela tiden som gör mig ledsen :( det jag behöver nu, det är att komma så långt bort från henne som möjligt! att hon orkar, och att hon ska behöva gör mig så ledsen varje gång det är något som hon inte gillar, det är ju för i helvete pinsamt! att hon äns kan säga en sån sak, och det känns som om att hon varken bryr sig om mig eller mina vänner :( dom ända som kan förstå det här, det är mina vänner som varit med och sätt det! jag skämms verkligen ihjäl!

att man alltid ska behöva höra tjat om pengar, och att man ska behöva äta samma sak i 2 veckor, att man kan vara så pengarkåt, det är ta mig fan synd om sånna människor, jag fattar inte hur en människa kan tänka så mycket på sig själv!

jag vill inte mer nu, jag orkar inte mer! men vart ska jag ta vägen?

jag älskar: Natta, josse, micha, jessica och martin jätte mycket, och det är nog ni som vet allt!
 ni är bäst! en jätte stor puss till er <3


jag vill inte mer nu,jag orkar inte mer! men vart ska jag ta vägen? :( fanhelvetesjävlaskit!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: