noxiious

Måndag igen

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag och va as trött, jag hade bara sovit i 1 timma :( jag va så nära på att inte gå till skolan, ja skrev ett sms till michaela och sa att jag inte orka, men jag tänkte att det är ju lika bra att åka till skolan, det är ju inte så långt kvar nu :)
1 månad kvar i skolan sen tar vi studenten :D wiiiiiie!

nu har jag varit duktig och pluggat matte, imorron blir det prov, får väl se hur det går, hoppas hoppas verkligen att det går bra, håll tummarna för mig! ska snart med bussen hem till min älskling:) plutten sitter där hemma hos mig och väntar.

helgen var underbar, josse fyllde 20 år :D jag micha danne och martin grilla och hade det mysigt, det blev även lite musik:) danne spelade gitarr och sjöng för oss, helt duktig va han :O)

men nu ska jag packa ihop min dator och gå till bussen med jessica =) hej då

Kommentarer


Kommentera inlägget här: