noxiious

Onsdag

Kategori: Allmänt

jaha då var man här igen, igår var jag i motala och fika med jessica och micha:) kolla runt lite, jag hitta en skjal och fransk manikyr det var ju snuggt :) vi tog bussen hem sen efter 1 och en halv timma bara för att jah var tvungen att åka hem och plugga på ett prov som jag ska ha idag, men jag vara så sugen på att sola så jag gick hem till natta och tatta sminkborttagningsmedel haha så kan det gå ibland, hon snor ju mina saker så det är ju inte mer än rätt! vi får väl hoppas att det går bra på provet idag me visst?

nu skiner solen äntligen, det som man har gått och väntat på så länge nu!

jahopp då är det bara två månader kvar till studenten inte äns det, HJÄLP! hur ska jag hinna med allt innan dess? :/ jag hoppas det går som det ska med allt i skolan så jag blir klar med skiten snart. det är ju inte så kul att gå kvar efteråt men det lär nog bli så tyvärr :(

just nu sitter jag i skolan och har lektion, ska snart äta jag hungrar ihjäl snart! hoppas den här dagen går fort för jag alla redan åka hem :)

hm? nån som känner igen sig om jag säger kakan och hummer? vilket par! saknar den tiden med dig, men vi börjar komma varandra närmare nu, och känns helt underbarat, vad skulle jag göra utan dig?



Kommentarer


Kommentera inlägget här: