noxiious

wiiiie

Kategori: Allmänt

Idag vakna jag med solen frame, och martin skulle upp och jobba denna fina dag:/ igentligen skulle jag ringa natta kl 12 men nae så blev det inte utan jag ringde och väckte henne kl 11 typ :) så hon fick komma till mig direkt :)

innan natta kom lekte jag lite med min hund som alltid skulle hålla på att knälla hur fort man gör nått, man kan varken gå in eller laga mat innan han börjar knälla där ute :P sen kom hon iallafall så vi gick en promenad med theo men det blev inte så långt, vi satte oss sen på min altan och snackade lite skit som vanligt, och ringde till josse, vi vill ju självklart att dagen ska gå så fort som möjligt :) josse och milla har ju tjugo årsfest imorron:D massa party och mycket folk!

vi tre gick ute på en promenad i 2 och en halv timma ganska mysigt faktist, vi skulle gå hela vägen till östra tollstad men på vägen fick vi syn på jätte fina hästar som josse inte tyckte så mycket om, wille va med oss och gick oxå men det var ju inte han som var rädd för hästarna, utan det va nog lillmatte som var det istället:P

sen iallafall så tog jag och natta upp cubbspelet och skulle köra det långa spelat, fast nae vi var för bra för det så det tog väl bara 1 timma, och båda vann varsin gång, så duktiga vi är, visst?
josse ringde och gnällde om sina kläder som vanligt, spelar ju ingen roll vad vi säger och tycker, det duger ju inte åt damen ändå :P

men snälla som vi är går vi hem till henne för att se hur det ser ut, och ändå är det fel på det, men vi tyckte iallafall att det va skit snyggt, men aa:  Careface tydligen !

fets imorron äntligen! vi som har väntat så länge nu, dagen idag gick väldigt fort som tur är :=)

men nu sitter jag och natta här vid våra datorer, så söta man kan vara ibland, sova kanske man skulle behöva göra nu men är man nattmänniska så är man ju, inget man kan göra åt saken! men ja börjar iallafall bli trött nu, får väl se om min köra vän nathalie är det med fast igentligen brynylle på henne :P

men pusspuss så hörs vi säkert snart :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: