noxiious

Fredag

Kategori: Allmänt

Snart kommer min älskade vän jessica:) jag saknar henne faktist jätte mycket! Nu sitter jag hemma hos carro och dricker kaffe, hon städar för fullt, och hon kunde inte låtabli att jaga mig med damsugaren, vilken tönt hon är :P får hoppas hon inte läser min blogg nu :P men jag tror hon tycker om mig ändå :)

Idag kom jag hem från mjölby :) anna var gullig så hon hämtade mig så jag fick hem all skit som jag hade släpat med mig :P det har varit lungt och skönt i mjölby faktist, jag längtade inte hem någon gång!

ikväll blir det skräckfilm med esscica :) får se om vi lika rädda som vi brukar bli! jag brukar ju iallafalll inte hoppa upp i taket som vissa andra gör..haha :P nu ska ja snart hem, ska forstätta titta på carro när hon städar :)

hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: