noxiious

Måndag igen då

Kategori: Allmänt

Nu så sitter jag i skolan och har lektion, sista lektionen för dagen:) efter skolan ska jag hem till doffe (bror min) ska sova hos han inatt för att jag ska till Motala imorron och undersöka min mage, jag är faktist lite nervös men det ska nog gå bra :) så det blir inte så rolig dag imorron men så är det när det är problem hela tiden :(

Igentligen skulle jag ha varit med Natta men så blev det inte, hon blev sjuk :( men ingen av oss kunde, men får väl hoppas det blir bra snart, vi bor ju som sakt typ grannar =)

i helgen blev det fest med jessica, men jag klanta mig lite så vi fick åka hem, och det var ju synd, sen på lördagen så var vi sega och trötta, så det blev bara godis, popcorn ships och jornötsringar, jag har nog aldrig kännt mig så dålig, men sen myste vi bara spela kort kolla på film, och sen kom mich me på besök trevligt trevligt =)

Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: