noxiious

Onsdag

Kategori: Allmänt

hm? okej, det va inte så farligt igår som jag trode, det gick fort och det gjorde inget ont eller nått annat, det är min mage ja pratar om den har varit så dum den senaste tiden, så jag var tvungen att åka och göra ulltraljud, men det verkar inte va nått fel alls!

nu sitter jag i skolan med jessica hon har engelska och jag sitter vid den här tråkiga datorn och inte gör ett piss, men jag har ju lite som borde göras :/
Min lilla pluttinutt sov hos mig, så söta de är när de sover va ? :P kommer sakna min pöjk nu, vi ska inte ses förns nästa vecka, eftersom att han jobbar 10 timmar varje dag till på söndag, verkligen skit kul "inte"

Helgen är redan planerad:
cicci kommer på fredag och ska sova hos mig:) så det blir barra mys och film
och sen på lördag ska jag på inflyttningsfest hos min kusin, sen är det barra söndagen kvar, så då ska jag sova:)

men puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: