noxiious

tjosan

Kategori: Allmänt

änu en dag i skolan som snart är slut :) det är ju tur att det går fort, vill bort från skiten nu. men man får stå imot och det är ju synd.

igår tillbringade jag kväll med natta, vi åkte till mobilia och handla lite, sen åkte vi hem för att natta skulle kolla på unga mödrar, som hon absolut inte får missa:O hehe, sen så blev det bara lite skitsnack och gick hem kl 9 typ.

när jag kom hem ringde jag först jessica men inget svar :( men jag ser henne ju varje dag som tur är :) <3
nu ska jag snart hem och då ska jag va med michaela och sen kanske ta en promenad med natta, men min plutt kommer ju ikväll me, så jag måste faktist va med han eftersom han jobbar hela helgen så det är ju lite jobbigt faktist, men men så är det när folk har jobb, på tal om det så måste jag söka sommarjobb. men det hoppas jag att det går bra =)

Men puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: