noxiious

:)

Kategori: Allmänt

jahopp nu sitter jag hos pappa, och vi ska snart äta, jag börjar tappa mitt tålamod nu, men det är bara att stå ut i några timmar till :/  ikväll ska jag spendera min tid med martin, han slutar halv sju och kommer hem kl åtta. Men jag ska hem och vänta hemma hos honom snart :)

haha det är ju skrattretande att en person som är så jävla feg ska döda min bästa kompis, bara för att hon inte kan acceptera en sak, det är synd om människan. men visst vi går här om dagarna och väntar på att något ska hända, men nae inget händer, skriva och prata kan hon men det händer inget. GÖRT BARRA   / care som vi brukar säga hahahaa




 love you <3

men puss hej

Kommentarer

  • Din Babe <3 säger:

    haha joo men visst fan e de väl skrattretande ;)... hon kan inte acceptera att de va HENNES pojkvän som va otrogen, INTE JAG ! omg.

    de e ett stort jävla BRYNYLLE på de här !



    ps: till nästa fest kan du väl lägga en karta i brevlåda ist för dina AIDS-smittade fimpar? ds.



    Puss!

    Älskar dej madelene <3

    2009-03-07 | 17:52:54

Kommentera inlägget här: