noxiious

Simhallen, Lördag

Kategori: Allmänt

Jag natta och micha var i simhallen, vi åkte kanan jag nocka micha i huvet och natta fick som vanligt ett blåmärke på sitt ben, hur hon nu lyckas med allt! när jag och micha skulle åka så ramla jag av hela skiten och skrek att micha skulle hoppa av, hade hon inte gjort det hade jag fått både henne och båten över mig, inte så bra kanske:P

sen tog natta en simtur medans jag och micha bara orkade 4 längder haha så vi gick och bada lite barra, lata som vi är
men kul va det, måste vi ju göra om snart :)

på kvällen sen va vi hemma hos mig, jag och natta körde josse och hennes kompisar till linköping sen gick vi hem till natta och brännde en skiva och då blev kl helt plötsligt halv fyra :O oj oj

jag somna på en gång när jag kom hem, men vakna kl 17:10 på söndagen, fy hela dagen förstörd :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: