noxiious

<3

Kategori: Allmänt

Jag har fått reda på att min bror och hans tjej ska gifta sig :) det va som att man fick hjärtslillestond! Herregud kan inte fatta att det är sant, brosan ska gifta sig, jag trode johanna drev med mig när hon berätta det. Så nu väntar man på att få gå på bröllop :)

Idag har jag hämtat carros barn på dagis, Oliwer tyckte inte att det va så kul, han tyckte ju naturligtvis att hans mamma skulle hämta honom, men det gick bra sen när vi skulle hämta systern (Lowa) så det är vad jag har gjort idag i stor sätt, druckit kaffe med carro, och sjävklart pratat med Jessica i telefon :D

Nu går jag bara och väntar på att klockan ska bli nio, Andra avenyn får jag ju inte missa :)



Kommentarer

  • Michaela säger:

    fy fan :O grattis johanna o doffe :D

    2009-11-25 | 12:22:24

Kommentera inlägget här: