noxiious

Finner inga ord

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag hemma hos natta, vi har precis ätit mat. Det vi har ängnat oss till idag va att gå till ICA, trevligt trevligt :) Jag har precis fått linser och det tog mig 3 timmar innan jag fick i linsen i högra ögat, men när jag väl kom hem till natta så gick det självklart. men det är ju tur att jag ser nu, haha

Ikväll kommer martin till mig, så det blir mys mys med han ikväll :) och självklart så får jag inte missa Andra avenyn blir bara mer spännande för varje gång.

Inte långt kvar tills jag flyttar nu, på söndag blir det att åka och kolla på grejer till lägenheten. fan vad kul och skönt det kommer bli att flytta. bort från all skit.

Natta sitter nu i sin ensamhet och kollar på tv, haha ja ska umgås lite med henne nu innan jag ska åka hem igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: