noxiious

Natta är en gris!!!!!!!!

Kategori: Allmänt

Idag vakna jag upp hos doffe, trött som ett as. Inatt vakna jag av att jag hade sträckt hela nacken, fy fan vad ont det gjorde. Senare när jag hade gjort mig iordning ringde jag till natta och bad henne att följa med mig att ta spruta, men icke, jävla kärring på vårdcentralen sa att vi inte fick för att vi inte va med i riskgruppen, men vem fan bryr sig det va ändå inget folk där.

jag och natta åkte hem till doffe och jag åt mat, och natta fick en kopp med nudelspad, säkert jätte gott för henne.
En annan sak som va lite kul va att nathalies pojkvän inte va så bra på att köra bil, han körde mot enkelriktat så vi höll ju då på att skämmas ihjäl, natta satte huvet mellan knäna när det kom bilar som skulle köra förbi. mohahahhah

nu sitter jag med henne och inte gör ett jävla skit. kul! nej

Här får ni en bild på mig och cicci sen i lördags :)

Kommentarer

  • marras kompis säger:

    Jag har hört att du har bilder kvar från ditt ex marra som du va tsm med för 4 år sen på ditt rum. Hahaha o jag har även hört att du fortfarande är kär i honom o vill ha honom. Du verkar ju föfan psykiskt sjuk. SÖK HJÄLP KVINNA!!!

    2009-11-08 | 20:12:39
  • Natta säger:

    "marras kompis" vågar du inte stå för vem du är?

    du har visst "hört" något, oj jävlar då måste det visst vara sant!



    Men madde, visst är du fortfarande kär i marra! Gud, du ringer ju till honom varje dag och talar om för honom hur kär du är ;)

    Det är ju tur att Martin inte har något emot att du är så himla överkär i Marra, jag menar han köper ju till och med fotoramar så att du kan rama in dina förstorade bilder på Marra på dina väggar ;)



    Varför lägger ni inte energi på ert eget liv istället för att bry er så mycket om Maddes, som ni uppenbarligen inte vet ett skit om!

    2009-11-09 | 16:23:00
    Bloggadress: http://denym3.blogg.se/

Kommentera inlägget här: