noxiious

Ikano med hjärtat :)

Kategori: Allmänt

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra dag, det har iallfalla jag haft :) Idag åkte jag och Jessica in till stan för att kika lite, och som alltid hittar vi en massa saker, t.e.x igår hitta jessica ett par skor, ett par byxor och en fest topp för ett väldigt bra pris!! kan det bli bättre? nae jag tror inte det!!:) men ibland kan man ju få för sig att man inte bara ska sitta hemma, så vi åkte in idag mä, och jag hittade två par örhängen, två naglack och två jätte fina hårspännen! Så det va ju bara för oss att åka hem och fixa naglara, och det blev också väldigt snyggt om jag får säga det själv.


Som en del kanske vet så kan jag och Jessica få väldigt kontiga saker för oss, haha

Jessica: Asså gumman, du menar väl inte att du ska ut på stan utan läppglans?

Madde: Asså hjärtat, man kan ju absolut inte gå ut utan att ta på sig läppglans!

Jessica: Asså herregud, jag har minst tio stycken läppglans i min väska!

Madde och Jessica: Oh my god!!!!


Kommentarer

  • jessica säger:

    grrr vad snygga vi är :)

    2009-09-20 | 19:46:33

Kommentera inlägget här: