noxiious

Ute på vift idag :)

Kategori: Allmänt

Idag har jag och martin varit på arbetsförmedlingen, känns skönt att det är klart nu :) man slipper ju att tänka på det mer då! :) sen åkte vi till linköping för att vi skulle hem en sväng till martin, känns skönt att komma hemifrån lite. Det jag och martin har ängnat oss åt va att gå i skogen och plocka svamp, haha, men herregud vad mycket det finns nu, ganska så gott faktist :) Nu är jag lite trött på att inte lägga ut några bilder, det ser så tråkit ut, men jag har tyvärr inga bilder på denna dator, och min skitdator håller på att bråka med mig hela tiden, så den vill jag inte än se. Jag tror att den håller på att gå sönder! :/

Nu sitter jag hemma hos martin, vi kollade alldeles nyss på Andra avenyn, har blivit sådär halv bra, men det går att titta på! :) Nu hoppas jag att vi snart kan åka hem till mig, så att jag får sova jag är så jävla trött!!!

I helgen kommer Jessica, längtar så mycket efter henne, fan att man ska bo så långt bort från henne :(
Men lilla jag ska ju faktist flytta om 3 månader, så jag hoppas det blir bättre då :)

Jag måste bara berätta att min bror har flyttat, och det är helt underbart!:) för fy vad jobbig han kan vara, eller vad säger ni som vet vem han är? hehe hejdå till honom!

ne nu slutar ja skriva, blir så tråkit när det är mycket text men inga bilder....

hej hej på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: