noxiious

Al Di Fuori Di Me

Kategori: Allmänt

Hallå era små grisar =)

Dagen har gått fort, och det gillas mycket!! :) Nu har jag inhandlat mat till imorgon (valbog) imorgon blir det tajt om tid, sutar jobbet kl 16, natta, jimmy, strumpan och soccing kommer kl halv fem, och jag ska hinna städa och fixa mig, ha ha glöm och dröm ;) sen vid halv åtta kommer stacken och limpan och då hoppa ja/vi att vi kan äta, sen dricka av det goda :)

Jag har ringt natta hundra gånger, tror att hon är ganska trött på mig nu, ha ha, men ja vet att hon tycker om mig ändå :)''

Ja va på stan under min lunch, och hittar självklart något, ajabaja madde!!! tänkte visa vad ja ska ha på mig imorgon, och vad jag handla idag ;)


Denna blir det imorgon =)
YOUNG 499:-


Mycket fin på !!
VILA 180:-







Ha en trevlig kväll imorgon, för det ska vi ha =) PARTY SAA JAA !!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: