noxiious

Fredag

Kategori: Allmänt

Nu har jag suttit och haft skit tråkit i flera timmar, jag borde sova igentligen! men jag har snackat med massa folk, något måste man ju göra, jag och martin har städat hela lägenheten, nu är vardagsrummet klart, underbart! i maj ska ja försöka med inflyttningsfest ;)

Jag pratade med Johanna nyss, ja ska på 80-tals fest den 10 april, så vi snacka om vad man ska ha på sig, alla kommer se förjävliga ut, man kan ju inte påstå att man va så jätte snygg på den tiden, haha,

ska lägga upp bild på vad ja ska ha på mig ;)


Den har jag tänkt att ja skulle ha på mig ;)
Mycket snygg, den är från YOUNG 369:-


Nu ska jag försöka sova, godnatt på er <3

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Vi kommer vara sååå fina ;-). Det ska bli så kul. Kram

    2010-04-02 | 23:06:08
    Bloggadress: http://johpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: