noxiious

Onsdagen den 7 April

Kategori: Allmänt

Hallå alla glada!!

Jag tänker berätta om gårdagen, michaela hade sovit hos mig, mycket mysigt :) kl 11:30 kom nathalie till oss, jag hade fullt upp med att tvätta, micha gjorde sig iordning för att åka till stan för att köpa skor och sedan hem till sin phille pille !! ;)

Medans jag gjorde mig iodning så satt natta framför datorn, kan inte ha varit så speciellt kul haha....
vi åkte iallafall till stan sen kollade lite och tog en fika :) vi va inne på mitt jobb två gånger bara för att gå på toan.. haha men natta hittade faktiskt något, kors i taket!!

Sen tog vi bussen hem, och vi handla cola så att vi hade något att dricka till våran kycklingwok, den blev as god. på vägen hem sen iallafall, natta blev så trött, så hon ville sätta sig ett tag, och vad händer, jo hela jäkla skiten brakar sönder!! haha och det flög åt alla möjliga håll!!!!

nee vad elak jag är, men är inte född snäll så vad ska ja göra!!??


Pinsam du är natta!! haha


Tur att hon klara sig, nu är hon uppe igen!!





Så illa kanske det inte va!! hahahah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: