noxiious

Young Birds

Kategori: Allmänt

Okej, tänkte berätta lite om gårdagen! Jag och Natta skulle ha festat men det blev inget, jag har vart sjuk, eller jag är sjuk, jäkla skit! Natta kom till mig iallafall, och vi skulle äta mat och ha det lite mysigt. Och mysigt blev det om man vill kalla det så, vi gjorde tacos ;) och skulle ha dricka till det, så vi skullle ner och handla cola, men det blev lite mer än så...

Vi åt vitlök så att vi höll på att döö..sen blev det kladdkaka med grädde, och till sist 2 kg melon, vi mådde inte så jätte bra efter det, jag tror inte man kan bli äckligare!! Fy vad vidrigt!!

Idag va det inte mycket bättre, har vart på bio och kollat på Farsan, den va sådär, den dög helt enkelt, så har bara ätit massa godis och popcorn så det går inte ner någon matbit inte, jag mår skit just nu. Det blir inget sånt skit dom närmaste veckorna, fy vad äckligt!

Här kommer bilder på maten vi åt, och kladdkakan ;)


:)


:)


Blir inget av detta på hur länge som helst!! Bantning nästa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: