noxiious

Haallåå

Kategori: Allmänt

Igår var det ju som sakt "alla hjärtans dag" den dagen var jag med natta, vi satte oss på ett fik i stan, när natta sågs sig omkring och såg att det i stort sätt bara va massa par runt omkring oss. haha så sa hon,

- vadå, är det typ Alla härtans dag idag eller?

aa ni har kanske sätt det i hennes blogg, men roligt va det iallafall. Sen skulle vi hem till mig och käka, det blev något lustigt som martin hade gjort, någon krydda som inte dög åt mig, men natta tyckte det var gott, det va ju bra det iallafall. Så slipper den lilla fisen svälta.

idag är jag faktist ledig, funderar på att åka till mantorp och hälsa på min hund!! men vet inte ännnu får se vad jag hittar på, åka ner till stan en stund kanske!? hm,





Fisen :)





Jaag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: