noxiious

HJÄLP !!

Kategori: Allmänt

Att man ska behöva bli så arg! man ska väl kunna ha på spisen,kaffebryggaren,diskmaskinen,datorn,kyl och frys UTAN att proppen går? eller har jag fel!? Det vart helt kolsvart i mitt hem, inget funka verkligen ingenting :/ ååh vad ska lilla jag göra åt saken, jo jag går till grannen och ber om hjälp, haha äkta jag asså.

ringde till martin och var helt förstörd, men som tur är gick allt igång igen, maten och allt kunde ju blivit förstört. Ibland har man oturen med sig.

Idag har jag jobbar till klockan fyra så det var skönt :) Imorgon jobbar jag oxå, men sen är jag äntligen ledig fredag,lördag och söndag :)  Doffe (Bror) och Johanna gifter sig på lördag, inte många dagar kvar nu, spännande :)

nu ska ja dricka upp mitt kaffe, och snart ner och handla lite, och kanske möta linda :)

byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: