noxiious

jävla skit väder!!

Kategori: Allmänt

Idag fick jag ta en tidigare buss till jobbet, för att ja skulle komma i tid, självklart så kommer den bussen i tid, så jag är på jobbet kl 09:00. Lagom roligt när ja ska öppna kl 10 :/ jag har nog aldrig sätt så här mycket snö i hela mitt liv, man kan inte äns gå ut. När jag skulle hem från jobbet så va alla bussar inställda! ja tänkte börja gå hem men jag hade fan fryst ihjäl :( så jag fick ta en taxijävel hem, som tur var så va det två andra som skulle åka med :) så kag fick betala 40 kr, det va ju gulligt, meen faan vad jobbigt det här är!

får se om jag kan ta mig till jobbet imorgon, kan bli att jag får stanna hemma, skönt det men man kan ju inte planera något direkt! Imorgon kommer michaela för hoppningsvis, hoppas fan att bussarna börjar gå imorgon igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: