noxiious

Jävla Folk !!!

Kategori: Allmänt

Jag har varit ledig nu, Måndag till Torsdag :) jag skulle igentligen vara ledig hela den här veckan, men Icke, jag blev inringd till jobbet ändå, men det va ganska skönt att jobba faktist.

Måste bara berätta en sak! Idag när jag och Leila jobba, så va det fyra personer som kom in på jobbet, två föräldrar och två barn, medans mamman och pappan höll koll på vart vi titta, så va det ett barn som gick och snodde pengar för Leila, 700 spänn + busskort! Herregud, jag fattar inte att det finns sånna idiotiska människor i denna jävla värld, bara för man är fattig och inte har några pengar så behöver man inte sno för andra, faan ställ er på gatan istället, folk ska vara där dom hör hemma. JÄVLA MÄNNISKOR!!! har varit irriterad hela jävla kvällen på grund av det!

Nu har jag tagit orken att fixa matlåda, ska jobba imorgon 10-16 ;) snart kommer plutten hem, då blir det film och godis, Mumms <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: