noxiious

Måndag

Kategori: Allmänt

Måndag igen då, herregud tiden går verkligen fort!! fast det är skönt. Idag som vanligt så har jag jobbat, och jag känner mig så seg, fast jag inte borde vara det. Det har varit en lugn dag på jobbet, förutom att min linser har skaft hela jävla dagen, lite smått irreterande faktist, ont som fan gör det!

Josse och Linnea kom in på jobbet idag, och dom kom lagom tills ja skulle ha lunch så vi gick och åt på taco bar, eller va det heter? :S och jag som vanligt höll på att slå halft ihjäl mig, ja fattar inte va det är som har hänt med mig, jag slår mig verkligen hela tiden, säkert 10 gånger på en dag. Det är så illa att man inte skämms längre, händer det så händer det, och det bara är så. hahaha

Denna helg som varit har varit helt underbar, jag spenderade helgen med min gulliga lilla flicka Jessica :) Vi åt på en kina restaurange, och bara för att hon är så gullig så va det jag som bjöd på maten :D efter det så åkte vi till Tannefors och hyrde skräck film och köpte massa godis och cola, det skulle blivit utgång, men vi va så förnufftiga att vi tyckte det va bättre att vara hemma och mysa ;)


Love you <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: