noxiious

Torsdag :)

Kategori: Allmänt

Snart är det helg igen, gud vad skönt!;) På lördag efter att jag har slutat jobba så ska jag och Martin åka ner till sommarstugan som ligger i Fjälla, jag är ledig på söndag så ska bli skönt att komma iväg lite!

Jag måste bara berätta att jag har cyklat idag igen till jobbet, det är verkligen inte likt mig, jag är den där lata typen som alltid vill åka buss, men det ska bli ändring på nu...

Idag hade vi så jäkla kul på jobbet, Hahah det va en kund som skulle prova en klänning, och så kom årets störst spindel :O och både jag och Stara visste inte va vi skulle göra, haha alla fick panik!! men modig som jag är så trampa jag på den. Jag är såå jävla rädd för spindlar, och jag vet att jag inte är ensam om det, det märktes idag!! hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: