noxiious

Nightwish

Kategori: Allmänt

Idag som sakt har jag vart med elyn och max, mycket trevligt faktist, vi åkte och käkade på Max :) as gott va sugen på allt idag verkligen, men man måste ju tänka lite på sin figur!! Hunden poppie va oxå med oss, hon hittade en av martins pinnar som låg på golvet i vardagsrummet, en av dom tog hon och tugga på, får se vad martin säger när han kommer hem, massa spår av en pinne som ligger över hela vardagsrummet :) Nice

Efter att dom åkte hem, så har jag inte gjor med än att lyssnat på Nightwish, haha ofta jag tycker om sån musik, men det är skitbra verkligen :) och jag har nog aldrig haft så tråkit som jag har just nu :/ funderar starkt på att gå och lägga mig, men det känns lite tidigt, eller?

Imorgon blir det att åka ner till stan och fika med en kompis som ja inte sätt på hur länge som helst, Madde heter hon =) och jag kanske ska åka till mammi i mantorp oxå, får se :)

Nu ska ja fixa naglarna, sen blir det nog att lägga sig, jäkla dag det här, :( blääääää



Kommentarer


Kommentera inlägget här: