noxiious

Shiti biti ;)

Kategori: Allmänt

Fredagen va jag hemma hos Leilo, tjejen jag jobbra med :) det blev grillning och hon gjorde mat så att 50 hästar oxå kunde äta, herregud! ;) efter det blev kaffe och lite snack, och jag kramades med hennes son Darian, han är såå jävla söt, gullunge!!

Igår (lördag) jobba jag, cicci gnu och jag gick hem till mig från stan, det va inte så jobbigt som ja tordde, skönt när det är så varmt ute, Sommar Äntligen!! cicci fick äntligen se hur jag bor, och vi satte på grillen, grillat är det bästa som finns asså ;) men jag och cicci lyckades få igång brandlarmet här hemma, vi hade glömt bollar i ugnen, så dom va helt svarta, bra jobbat! tur att man är kock, haha

Söndag idag då, och det innebär ledig från jobbet, städning, och tvätta! Jävligt rolig dag, :P

bilder kommer nu på mamma Leila och gullungen Darian :)






Darian, SÖTNOS :)


Gulligt :)



Nu måste ja se till tvätten, puss sålänge <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: