noxiious

Söndag

Kategori: Allmänt

Igår jobbade jag till kl fyra, stacken kom förbi på jobbet :P han skulle hämta mig så skulle vi in till stan (Ikano) Sen åkte vi hem till mjölby, kom hem till doffe och johanna, och började göra mig iordning för party ;) vi skulle festat i mantorp igentligen men så blev det icke, vi hamna hos bror istället :) Elyn kom förbi en sväng oxå, mycket trevligt inte mycket man ser henne, men det tycker jag det ska bli ändring på!!=)

Stacken och jag tog tåget som gick kl tio, där mötte vi strumpan :) och jag mitt smarthuvud glömde tågkortet så ja fick betala 55 spänn för att åka till linlöping, fy faan!! när vi kom till korgen så var det inte en käft där, va inte så roligt alls, så vi tog tåget hem halv ett, lika bra orka stanna kvar om det inte är kul lixom.

När vi kom till Mjölby, gick jag och stacken till Sibylla, och därefter kom johanna och hämta oss, och körde hem honom =)
Mycket snällt av henne :)

Tackar för en trevlig kväll :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: