noxiious

Hellu..

Kategori: Allmänt

Det här har nog varit den segaste dagen på länge! Jobbat idag 10-18 :) men nu är jag ledig i två dagar, det kan nog inte bli bättre! Linda och jag tog en fika på stan efter jobbet, skönt att bara sätta sig ner och snacka några timmar efter arbetet.

Martin har äntligen fått ett nytt jobb :) det ligger bara 10 minuter ifårn där vi bor, nu slipper han att åka bil två timmar om dagen, jag blev så glad när han ringde och sa att han hade fått det! Måste ju äta hos han någon dag..hihi

Imorgon på min lediga dag ska jag till läkaren :( har redan varit där två gånger..häromdan va jag där och dom fyllde fyra rör med blod, och jag höll på att svimma som vanligt! När det gäller att ta spruta så är ja inte så tuff längre. Men vi får hoppas att allt blir bra, ska även göra en annan grej imorgon men det är inget jag vill dela med mig just nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: