noxiious

Jobb.....

Kategori: Allmänt

Nu börjar jag bli ganska trött faktist, jobbar sex dagar i veckan, men är det inte underbart!? Idag va det jobb 10-18, och Stara och jag har varit så duktiga idag, jag är så stolt över oss ;) Vi har fixat så mycket på jobbet, så nu är det jätte jätte fint :) haha tycker vi iallafall!

Skulle igentligen festa imorgon, men det blev inget tyvärr, ja hade lovat Martin att åka på kräftskiva hos hans föräldrar! Och det hade ju jag helt glömt bort :/  Jessica har varit bosta i en vecka nu, väntar på att hon ska höra av sig :) saknar henne såå mycket! KOM HEM!!

När jag kom hem från jobbet hade Martin köpt godis åt mig, han vet vad jag vill ha! Vi ska snart sova, Imorgon ska jag jobba igen 10-16, underbar tid tycker jag! Och sen på söndag kommer Nathalie till mig, henne har jag inte sätt på över en månad! :/ Ska bli kul och träffa grisen :) hihihi

Godnatt <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: