noxiious

Matale patale!

Kategori: Allmänt

Gud vad jag bloggar dåligt, men så blir det när man inte har så mycket tid, men tänkte berätta lite kort om gårdagen. Jag va ledig eller aa nästan åkte in till jobbet för att jobba en timma, lilla Stara va ju tvungen att få lunch :) Efter det åkte jag Martin och svärmor till Ikano, när vi kom dit gick vi och fika..Vi va där hela dagen, eller jag iallafall :P

Jag gick på Ikano ensam en stund, för att jag väntade på Jessica, men det blev lite grejer, det handlades en vinterjacka, vantar, linnen, och skor såklart ;) Det va verkligen en bra dag!

Idag återigen till jobbet, jobba 10-18 idag, det va massor att göra så dagen gick ganska fort. Efter jobbet träffade jag Leila och sötaste ungen Rosalin! Hon är så söt, herregud! Handlade en till Jacka idag oxå, Aaah Madde sluta handla!!!

Dator är helt konstig så kan tyvärr inte lägga ut några bilder....

Men nu ska jag sova, är sååå trött! natti <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: