noxiious

Fundersam!

Kategori: Allmänt

Om man ändå kunde ställa allt till rätta! Jag orkar inte mer, vet inte vilket beslut jag ska ta! Blir att tänka på hur jag vill göra! Orkar inte med tjat,skrik,och massa gnäll! Inte heller höra på hur jävla dålig man är!!

Igår jobbade jag 10-14, har gjort det hela den här veckan, och det känns helt underbart:) Efter jobbet blev det filmkväll hemma hos Leila, två skräckfilmer, jag va livrädd när jag kom hem, ingen bra idé att komma hem själv just när man är som räddast :P

Denna helg är jag ledig, Ikväll blir det middag hemma hos älsklingens försäldrar ;) Blir säker en kanonkväll!

Skulle oxå behöva städa och laga mat, men jag väntar nog på att min lilla kock ska komma hem. Ska försöka dra fram damsugaren innan han kommer hem....




Kärlek 2008-07-26 <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: