noxiious

Mamma dag <3

Kategori: Allmänt

Idag har mamma och jag tagit ett tur till Tranås för att köpa en ny dator hem till mig, blev super nöjd! :) Vi gick till Expert där min bror jobbar och tog med honom på lite lunch, jag skulle bjuda mamma tänkte ja men så blev det en till på köpet, så nu blev jag helt plötsigt väldigt fattig :p haha!!
 
Efter det gick jag och mamma runt lite och shoppade till mig :D Resan på vägen hem fick jag veta två glada nyheter som jag kommer skriva om lite senare när jag har fått veta det 100%  :-)
 
När jag kom hem stog maten på bordet som min lilla älskling har lagat, tack för det.
Nu blir det sängen, känner mig faktist lite hängig idag, ont i halsen och huvudverk, inte kul, hoppas verkligen inte det blir långvarit.
 
Min älskling Michaela fyller 21år idag, jätter stort grattis :D <3
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: