noxiious

1 December

Kategori: Allmänt

Då kom December månad, sista och den tråkigaste månaden på året!! Hoppas jag kommer tycka att det är mysigt någon gång, hoppas på nästa år!
 
Igår var jag hemma hos mamma, martin var på jobbfest och skulle sova borta, det gick att somna själv som tur va:) Jag var och hämtade upp honom vid ryd runt tolv tiden idag, så han kom hem tidigt <3
 
Efter det blev det en sväng med Jessica på Ikano, skönt att komma iväg lite! :) Älskar dig mitt hjärta <3
 
Martin håller på att förbereda maten, Madde, Henke och lilla Vincent kommer på middag ikväll så det ska bli riktigt mysigt:´
Nu är det bara åtta veckor som vi bor kvar här i stan, sen flyttar vi till huset, och elva veckor tills våran lilla pojke kommer :D Har nog aldrig längtat så mycket efter något som jag gör just nu...
 
Nu ska jag hjälpa älskling med maten, ha en mysig och trevlig kväll, det ska jag ha! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: