noxiious

28 December

Kategori: Allmänt

Idag åkte jag och mamma till bm kl 10:00 för att kolla hur bebis mår och ligger i magen, allt var jätte bra och han ligger nu med huvudet neråt :D känns så bra att gå därifrån när man vet att allt är bra..Michaela satt utanför och väntade på oss, vi skulle hem till mig för att fixa lite mat och fika, men nu har dom åkt hem och jag ska sätta mig framför tvn och försöka vila lite, gick nämligen upp halv sex imorse! Hoppas på att Martin kommer hem snart, han fick ju jobba dom här två dagarna imellan jul och nyår, men nu är han ledig i fyra dagar till och det känns bra, då slipper jag vara ensam om dagarna!
 
Alla går tydligen på mellandagsrean, känns rätt onödigt måste jag säga, jag kommer inte äns ihåg när jag var på den sist, dom säljer ju ändå bara ut en massa skit, så varför inte köpa det man vill ha och som ser bra ut lixom! Och det kan man ju göra vilken dag som helst, alla springer som om dom aldrig sätt kläder innan, herregud en 100 hit eller dit!! Jag är glad över att jag inte är ute efter just rea när det väl är!!
 
Nu är det 36 dagar kvar tills vi flyttar till huset, jag längtar så mycket! jag kommer tjata om det tills jag har flyttat in, spännande, nerräkningen har börjat :D Och våran lilla pojke ska komma om 54 dagar, men han är nog kvar ett tag till kan jag tro ;) hihi <3
 
 
Idag fyller sööta lilla Noel 1år..grattis till han :D tänk vad tiden går fort! hoppas det inte går så fort när våran lille kommer, man vill ju njuta lite av den tiden :) <3
 
Ha en trevlig/mysig kväll!
Hejhej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: