noxiious

Annandag jul!

Kategori: Allmänt

Julen är förbi, och jag tycker väl att den har varit helt ok, men inte mer än så, som ni vet så gillar jag inte julen! men det ska det bli ändring på till nästa år. På julafton var vi hemma hos pappa på dagen och på kvällen åkte vi hem till martins förälsdrar, jag är jätte nöjd med alla julklappar som jag och martin fick. Igår var vi hemma hos min mamma och hade en liten julafton, så är det när bara en viss person tänker på sig själv!!!!
 
Idag har jag och älskling varit tillsammans i 4år och 5månader.. jag älskar dig Martin Engdahl <3
 
Ikväll blir det bara att vara hemma och mysa, jag ville gå på bio och se mammas pojkar men det ville inte martin!
 
Nu ska här fixas med kartonger och andra grejer, för nu är det bara 38 dagar kvar tills vi flyttar till huset :D jaaaaaaah <3
 
Gott nytt år till er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: