noxiious

Massa snöööö! :)

Kategori: Allmänt

Nu äntligen börjar det komma massa snö, det ser så fint ut när det ligger snö på alla gator :) Minder bra för trafiken, har redan fått höra om tre olyckor på minde en 1 timma! Ta det lungt alla som är ute och kör bil!
 
Idag kom pappi och hämtade mig för att köra mig till bm, allt såg så bra ut, magen växer som den ska och hjärtat på lillen låter jätte bra:) alltid skönt att höra det <3
 
Igår var jag hemma hos Matilda och Tyra:) Natta och Ellen var också, så det blev mys, fika och bus :D Kanske ska lugna mig lite med att åka iväg nu när det är så halt och jobbigt ute, man vill ju inte att något ska hända! Men det är ju så tråkigt att vara hemma själv, alla bara jobbar och jobbar! :p
 
Imorgon ska vi ge oss iväg till Mantorp till Tilda och Oscar och titta på lilla Olle som är två veckor :) ska bli riktigt mysigt....
 
Nu ska jag kanske fixa lite mat, och hoppas på att martin kommer hem snart, hoppas han kör försiktigt! Dum ide det där med lastbilkörkort!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: